Nyårsafton


Blev en hektiskt nyår, men en jävligt bra en! mina flickor kom hem till mig vid fyra tiden och självklart började vi tagga direkt med house musik. Och taggade blev vi. Vi gjorde oss iordning och fan vad läckra vi blev! Så snäll som min mamma är hade hon handlat hem tacos till oss, bara att vi fick fixa ihop det själv. Så tacos åt vi och drack vin och shotta även vodka efter maten. Vi kände bara att det var på tiden att låta alkoholen ta över.. Det är ju nyår!

Vi hamnade i klagshamn vid tio på kvällen och där var rätt hyffsat med folk. Blandat folk faktiskt.. Men trevligt och framförallt hade vi så JÄVLA kul. Eller enligt mig iaf ;) var inte hemma förrän halvfem på morgonen därpå, jag och emma var smarta nog att däcka direkt haha. Men ehm...

TACK FÖR EN JÄVLIGT BRA KVÄLL!
(det kommer fler bilder så småningom)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0