ullared


HEJSAN SVEJSAN! Sitter i vardagsrummet och pluggar lite samtidigt som jag kollar på ullared och bara hoppas på att jag och mamsen snart ska komma förbi springandes. Vet inte om ni kommer ihåg den dagen då vi stack till ullared helt oplanerat och de var samtidigt som dom spelade in till avsnitten som dom nu ska visa i typ 5 veckor eller något liknande. Så vi får väl se! Men idag var jag en runda i stan efter skolan med mina flickor och en söt pojkvän. Fika och snacka skit, ja de börjar bli en rutin nu! En sak till, några män från vårt fina svenska landslag va på espresso house och zlatan bitch på Hilton, fettttt ju!

SKA KOLLA VIDARE PÅ ULLARED NU, HÖRS SENARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0