torsdag

Torsdag idag, vilket innebär ledig från skolan så blev en sväng till malmö med mamsen, fixa foto och sen till entré och hämta en klocka som varit på lagning. Varför är det alltid så att när man är ute och kollar på saker med no money så hittar du alltid något? men när du har pengar så hittar alltid något? Hittade alltså skit fina saker idag jag bara måste ha men nej, inga pengar kvar...

Efter jag varit iväg med mamma åkte jag in till stan igen och träffade hjärtat Jessica, käkade på max och snackade, mycket fintfint. Glömde nästan säga att vi stannade till på Åhlens och tog ett litet snack med Carolina, en härlig brud och jävligt snygg.. Imorgon är det vanlig rutin, alltså skola och efter det ska jag, min mamma och syster på restaurang, mysigt! dock är min kväll bestämd också, men det får ni veta mer om imorgon ;) godnatt!


jag och carolina gynning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0