everybody's free

Blir nog ett rätt ointressant inlägg typ.... men idag hade jag tandläkarbesök så fick bege mig till trelleborg redan vid 9 för att hinna till 10.30 men inte ens det hann man, så 5 i 11 kom jag in. Tur som fan att det gick snabbt så jag hann bussen till malmö. Hehe stannade hemma från skolan idag så vafan.. Blev en myspys runda först i Lund med min syster, dock bara hon som shoppade eftersom mina 500spänn smällde jag igår, så hur ska man nu klara sig resten av veckan?  

Körde hem och käka gott och kolla Idol och Skånefruar, sen körde syrran hem igen. Lite tråkigt att hon inte längre bor hemma, har inte längre någon att sno kläder ifrån och inte längre någon att bråka/slås med, äh.. Saknaden försvinner väl efter ett tag i guess.

Ligger i sängen just nu med datorn i knäet, tv på i högsta hugg! Är ju ledig imorgon, ibland kan man ju inget annat än bara älska skolan men, skönt som fan ska det bli att sova hur länge jag vill utan att någon ska väcka mig med störiga sms eller samtal, ska nog stänga av telefonen inatt bara för det hehe, busigt ändä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0