+ +

Tja, vaknade nyss men är fortfarande trött. Tror jag ska försöka sova någon timme till, och sen har jag fullt upp hela dagen. Har mitt rum som ska städas för det liknar verkligen ett bombnedslag, min säng är kaos, mitt rum är fullt med damm, ja det bara måste städas.. Har dock hunnit varit uppe och norpat ögonbrynen, så slipper man det sen haha, smart :)

Så ja som sagt, det blir inte mycket mer för mig än att städa. Kanske åker in till malmö en runda och träffar louise, vi får se. Och mamma har skaffat en våg så den var bara tvungen att kolla vad jag väger, och jag har gått ner 2kg. Hur är det möjligt? Konstigt faktiskt... ajja, skönt och vara ledig idag iallafall. Hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0