21/9

Tjo! Dålig uppdatering, jotack. I know. Men ska berätta lite kort vad jag hållt på med så förstår ni säkert. Har börjat umgås med min pärla igen, Louise alltså. Och det är bara hur bra som helst, eftersom vi två går ihop så bra. Känner varandra utantill också så där har man sig en soulmate haha.

Har varit rätt mycket i malmö också, fest hela helgen var det. NICE! Fast dock var det mindre nice med jobb på söndagen efter man krökat två dagar i rad, ínte bra matilda... ROLIGT HAR JAG HAFT IALLAFALL! Och inte längre har jag pojkvän,
HEHE ännu mer NICEprice.

Idag var det en kort skoldag, var i skolan halv elva för att stötta louise med en sak, sen köpte jag mig ett par skor, himla nöjd med de köpet faktiskt. Slutade klockan 15 idag, skönt. Sen en runda till stan, igen.... där jag, emma och anna träffade haider, tobbe och pontus. Snackade en massa och hade de trevligt hehe, nu ska jag kolla vidare på Idol sen duscha. PUSSHEJ


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj har du inte pojkvän längre ? får man lov o fråga varför ? du som är så söt och helt gullig haha :(

2010-09-21 @ 21:41:38
Postat av: Matilda Keane

hahahaha "ok"

2010-09-22 @ 22:48:08
URL: http://mhlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0