praktik

Praktiken har börjat, skönt. Finns på restaurangen Bröderna M mellan v.40-43. I en hel månad alltså. Trivs faktiskt skit bra, alla är hur snälla som helst och har lärt mig en hel del. Så det känns suveränt att komma dit och veta direkt vad man ska göra. Det enda som är negativt är nog tiderna, men så är det i den branshen så det är bara att bita ihop. Igår var jag där mellan 17.00-23.00, alltså kväll. Himla mysigt, brasa, tända ljus, eld utanför och inte alltför mycket folk.

Efter praktiken kom bebis och hämta mig och körde mig hem. Sweet! Får ta och göra mig iordning snart, ska ju vara där varje dag i fyra veckor så.. 16.00-23.00 idag. Ska nog dit en timme innan och äta en sjukt god kvällsmat och vara social mot de andra hehe


sugen blir man, det är något som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0