heldag med fisen

så skönt det har varit att vara ledig! louise mötte mig i stan igår efter min praktik vid 11 på kvällen, sen drog vi hem till henne, somna faktiskt direkt och vaknade inte fråns vid 1 idag. Gick och handla god frukost, tog ut hunden på en lång runda och bara slappat i soffan resten av dagen med massa snack, skönt som fan.

Ikväll har min syster och hennes pojkvän varit här och ätit god mat och ännu godare marängswiiissh som jag gjorde hehe. Blir en lång dag imorgon, faktiskt en heldag på praktiken för första gången. Mellan 11-23, känner ångesten redan.. en annan praktikant från nionde klass har börjat och ska bara vara där nu i veckan, så får se hur de går för henne :) louise hänger med mig hem efter och sover här iaf, myspys!


världens finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0