capten morgan

Bara för att jag har haft världens bästa helg! Har bott hos Louise hela helgen, super mysigt. Har ju inte gjort mycket mer än bara festat som fan. I fredags tog jag först spruta mot hepatit A inför resan sen stack jag till louise! Under kvällen var vi på bollywood och i lördags drog vi till lomma på fest. Mådde rätt kasst i lördags så vi drog därifrån vid 12 redan, men inte nog med det. Fyra idioter hängde med oss till Louise, sov där också. Haha hade riktigt sjukt, aldrig haft så kul faktiskt. Gick och la oss halv 7 på morgonen, sjukt.

Så jävla trött är jag, även om jag sovit två stycken power naps hos papsen idag. Så tror jag ska snart ska ta och krypa ner i sängen och mysa lite. Upp tidigt till trelleborg imorgon och sen på eftermiddagen måste jag till praktiken. Orkar inte mer faaan!


Capten Morgan!


Vad vet jaag


Jag och fulla mandis hehe


paaaardy!!


En söt philip


Haha sebbe och philip, citat av sebbe -"fota nu när jag blundar så ser de ut som jag sover på fotot"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0