VÄNTAR PÅ GRILLAT !

2 maj idag, jobb tidigt imorse. Skulle egentligen jobbat till 15.00 men eftersom vi var 10 i köket och hade absolut inget att göra så skickade de hem mig och två andra, himla skönt. Var hemma vid tre, och la mig i sängen och somnade direkt. Vakna faktiskt för inte så längesen, och har t.om. hunnit snacka en bra stund med pappsen. Nu är syrran här och vi väntar på mat, grillat idag igen, GOTT! Ikväll får jag se vad som händer, sovmorgon till halv ett imorgon. Blir väl ta de lugnt, som vanligt. Puss


Kommentarer
Postat av: Casandra

Har kört igång en tävling på min blogg i samarbete med sminkföretaget Peggy Sage. Du har chans att vinna en foundation och en concealer palett värde 450 kronor. Lycka till :) Kram

2010-05-02 @ 19:57:55
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0