LOVELY IPHONE


Ja som sagt, tänkte att jag skulle börja skriva igen. Rätt tråkigt när man inte skrev, fast ibland har man inget att komma med och då är de bättre att låta bli tills allt är på plats igen. Men om vi ska snacka om annat, lediga från skolan idag och imorgon, sen plus helgen. Alltså fyra långa dagar lediga, hur jävla skönt är inte det? Gud vad jag njuter, gör inte ni? ;)

Jag och familjen drog till Trelleborg idag, eller det såkallade "palmernas stad" men haha var fan är palmerna? :( de luktar bara tång.. KÖPTE MIN ÄLSKADE IPHONE IDAG! Oh fyfan vad jag är glad, finns inget finare än den och jag är för tusan förälskad i den :D nu ska jag sova, och vara en dag närmre till min bebis kommer, kramiz.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0