KLUMPEDUNS??

Hallå alla glada! Förlåt för att jag inte skrev igår kväll hur min valborg skulle bli, men hade tio snabba minuter på mig att göra mig klar för sen körde mamma och där skulle jag med, och de visste jag inte först. Men iallafall mötte upp min syster, och sen lämna vi henne på krök i kirseberg. Sen körde mamma mig till burlöv center där jag träffade Anna och Irena, vi tog bussen till Lund där då vår Valborg spenderades, gick till stadsparken och till tivolit. Träffade massa folk och åkte karuseller, blev också "påkörd" av en karusell, så nu är min ankel och min vad helt fucked up. SÅ JÄVLA KLUMPIG! Var väl där till runt tolv, sen tog vi bussen hem. Eller jag tog den till malmö där jag sen tog bussen till bo01. Träffade pojkvännen där, och sen tog vi bussen tsm till honom. Var hemma vid 2.Drack lite, sågfilm och sen var det inte mycket av oss kvar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0