JAG SVIKER ER.. men inte med mening hihi

Gud vad dålig jag har varit, har verkligen varit en kass kass kass kass uppdatering från min sida och de ber jag om ursäkt. Men har knappt inte varit vid datorn på två dagar, har haft fullt upp så that's why. Blev shopping en dag med emma, och sen sov hon här. Var knappt vid datorn då, så emma tog hela min tid den måndagen, och igår till idag sov jag i malmö hos en fin pojke. Och där hade jag knappt tillgång vid datorn, för där skulle han fixa och dona som tusan tydligen. Blev en runda till jägersro med Emelie medans Linus tränade, och sen hämtade vi honom, åt och mös film sen somnade vi. Sover alltid lika gott med älsklingen bredvid mig hihi fnizz. Men lovar att aldrig mer halka efter såhär mycket i bloggvärlden .. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0