UT I DET FINA VÄDRET




hemma från en runda i Höllviken toppengallerian. Där är ju bombat med affärer nu men ändå går de skit för dom antar jag? Menar Apoteket är tvungen att skicka ut massa anonser för de ska komma folk dit, men ändå kommer de inga. Tycker synd haha. Snart ser man väl i tidnigen att de stängt, fast jag tycker de apoteket är bra, men det är ju därför det aldrig är några folk så man får de man ska ha fort. Mahah.

Fick ut hämtat mina ppiller. Köpte även arbandet som ni ser på understa bilden från lindex 59kr och ringar som man dock inte ser, men också från lindex 49kr. Sen har jag letat efter en snygg keps hur länge som helst och hittade en Tommy Hilfiger keps på insight som jag fick med mig i påsen hem, SUPER! Och den ser ni på den mellersta bilden. Tackar per för den hihi! Nu ska jag och mamma ut och gå í det fina vädret! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0