Sjuk, ännu en gång!

Halloooj!
Skulle egentligen jobbat idag, men vaknade inatt och kunde inte andas, så direkt vid 9 imorse drog jag och mamma till doktorn där vi vänta i två timar ungefär, vi tog prover som stick i fingret och det var första gången jag inte spydde. Gissa om mamma blev stolt och slapp skämmas för en gångsskull haha! Har tyckt synd om henne innan, får panik varje gång jag får reda på att de ska sticka mig i fingret för det är de värsta jag vet :( men jag klara det! Så fick provresultat och har problem med lungorna, med andningen och har en äcklig slemmig hosta så går på  3 olika mediciner nu och hoppas verkligen på att det ska bli bättre snart! Jag menar, går man på en hostmedicin som det är något slags knark i så man däckar dirr, och tar tio tabletter perdag och sen andas emmellanåt med hjälp av brikanyl så borde jag satan i det bli frisk snart! Håll tummarna för mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0