She is the story, the story is She

Blir mycket åkarp för mig nu under lovet får jag hoppas. Min kära fina, och även en av de bästa brudarna som finns bor faktist där, ohja. Så långt bort, jävla bonde Sofia. Fast ska inte säga något själv egentligen, bor ju ännu mer ut på landet med pappsen emellanåt.. MEN JAG ÄLSKAR DIG ÄNDÅ!

Hahaha det jag gillar med denna bilden, alla är lika nyktra *host,host*..  Sofia sitter och duttar på sugröret medans Anna, Sofias syster sitter och posar inför fotot, Lina hitta något på marken, men undra vad? Och vad fan gör jag? hmm.. typ kanske har Anna (chips-helge) dragit årets sämsta skämt så man bara måste skratta, eller är man bara allmänt glad.. Jag minns faktiskt inte. Men bilden väcker många fina minnen sen nyår, HAHA! Eller? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0