rest in peace, my long hair &marijuana färger!

Okeeeej har västa panik!! har varit och besökt louise på frisörsalongen, och för er som missat så är jag hennes modell till lite prov hon ska göra där, så idag började hon. Och hon klippte mig satan i det mycket! Så ja.. nu är mitt långa hår borta, och går nu med kort. Jag tycker iaf det är kort, är van vid mitt långa, fluffiga, slitna hår men pohhf now it's gone. Det är väl bara till att vänja sig, växer ju ut ganska snabbt ändå. Iaf, hennes prov är den 20 maj så då är de klippning igen och en vecka innan det ska hon färga, och lägga slingor i mitt hår. Riktigt nice! Hoppas bara de går bra för henne så hon kan ta och få bra på de provet.

Har också varit i trelleborg hos tandregleringen, spänt tandställningen och bytat gummiband, så nu går jag med marijuana färger i munnen, rött gult &grönt. AWESOME!

Ska ta och fixa lite bilder, kameran har varit död nu ett tag, men precis fixat den på lagning så snart så bombas det med bilder!

Kommentarer
Postat av: denise

marijuana färger grymt snyggt! har det på en av mina navelpiercingar och jag älskar det haha :)

2010-03-08 @ 22:01:26
URL: http://deniselofstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0