From the childhood

Nu ska ni få veta en sak som faktist INGEN vet, och knappt visste jag det själv. Men sitter här och snackar med Malin Lundvall, vissa vet vem det är, andra inte. Men tydligen har vi varit barndomsbästisar och även våra föräldrar har varit skit bra vänner och umgåts. Jag och Malin går på samma skola, JohnBauer. Och har i stortsett alltid kollat på varandra. Vet inte om man ska säga positivt eller negativt? men blickar har det varit enda sen vi började skolan. Bitchblickat varandra, osv.. Ja ni vet, räcker med att man säger tjejer..

Min mamma sa till mig för några dagar sen och undrade om jag visste vem någon Malin var på skolan och gick frisör, jag sa då nej. Men det slog mig två dagar senare, att jo.. jag vet nog visst vem det är? Och några dagar sen får jag en vännansökan på Facebook från då Malin. Och jag tänkte, fan vad konstigt? Vet hon också om detta, eller är de bara en slump att hon ansöker mig? Vi började snacka och kom fram till att vi umgåts när vi varit småskitar, och berättar minnen osv, vilket berör så sjukt mycket.

Jag kommer knappt ihåg så mycket om den tiden, tror knappt Malin gör det.. Haha! Men även Malins pappa har gjort jätte mycket i vårt förra hus i Limhamn. Typ coolt?

Men nu har vi bestämt oss för att ta upp kontakten på riktigt, vilket betyder att vi har bytat nummer, msn, och allt dedära.. Så nu är de fan bäst för oss att hålla i det, och börja träffas igen! För detta är bara sjukt att vi umgåts för flera år sedan, och nu hamnat på samma skola.

Fick även bilder på mig som liten, som Malin har som inte jag hade en aning om. Vilket också är så jävla sjukt? Vi har också samma incialer, SICKT! Fan vilka jävla minnen som väcks!

Wonderful



så söt jag var, och blond också :(

Kommentarer
Postat av: Jellica

Ja förfan, sitter här i min röda morgonrock och myser.. väntar på att katten ska komma så jag kan lägga mig sen... haha :) Vilken kärring :D

2010-03-22 @ 21:56:16
URL: http://Jellica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0