Malaga

Bestämde innan på släktkalaset hos min kusin att jag ska med dom till Malaga i sommar v.32 i en vecka. Så då är det jag och mina två kusiner, mina två fastrar och mina "halvkusiner" asså barn till min ena kusin då och hennes man. Så det kan nog bli riktigt härligt. Blir då jag och Emma, den yngsta kusinen som får dela rum. Hon är ju dock 22.. men jag menar, kommer ju antagligen vara vi som hänger ihop. Solar, badar, går ut på kvällen osv. Fan vad jag längtar riktigt mycket. Vill bara bort från detta kalla sverige och komma till ett varmt land där man kan gå i skjorts och linne och bara känna hur solen steker på en och bleker ens hår. Gosh, jag vill i väg nu! :-(


En bild från Thailand på mamma&Per


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0