Lovely Sunday


Hemma från skolan nu, äntligen! Igår var en otroligt bra söndag faktist, drog till malmö, bigbowl och spelade bowling med familjen. Gick inte så hemskt bra haha och sen kom de en jävla turkfamilj, ingen kunde svenska och tog VÅRA klot! Gissa om jag blev sur, så de fick sig en liten utskällning hehe.. sen käka vi gott på en kina restaurang i värnhem, jävligt gott! Var väl ungefär fem år sen sist jag käka kina mat? ja herrejävlar. Sen kolla vi på bio, såg farsan. Ja andra gången för mig, men den är för jävla ball så de gjorde inget ;) och senare på kvällen såg jag även en till film, "percey jackson, jakten på åsk...." ja någonting hette den, don't remember, sorry! Men den var också sjukt bra. Så gå och se den, verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0