Kärlek är som att ha feber, man hamnar ofta i sängen

Nu är jag färdig duschad, tagit av alla prislappar på de jag köpt. Och lagt in all tvätt i garderoben och de betyder då att rummet är typ som städat hehe.. nu kan man röra sig här utan att behöva gå på något ungefär :) hahah! Ska bädda ner mig i sängen nu och gosa till det med en bra film. Ska in till stan imorgon igen vid tolv och träffa Kawosh och Mats, två pungkulååår hehe.. Ska försöka inte köpa något imorgon, fast får väl se hur det slutar.

Klockan 16 börjar jag jobba, ja tänk er, har jobbat tre dagar i rad nästan fyra, var ledig i söndags och de var LÄNGESEN jag jobba så mycket, och så nära intill varandra hehe.. men de är ändå skönt! :) som sagt, får bege mig mot Danmark redan vid tre. Har stängning imorgon så är hemma så sent som vid halv tolv ungefär, usch vad jobbigt :-( ledig på torsdag och fredag iaf, skönt och sova ut! NU SÄGER JAG.. Kärlek är som att ha feber, man hamnar ofta i sängen OCH GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0