Lax files

Fortfarande massa gäster hemma, fast tror det är dags för dom att bege sig hemmåt nu, de verkar vara på G.. har ätit en god paj, och även en super god marängshwish till efterrätt gjord mig, mumsigt! Sa innan att ni skulle få se lite nya bilder men sorry de blir inte så idag eftersom Ulf inte hade minnet mig sig och därför glömt USB med bilderna på så det får bli en annan gång, sorry dudes :( Nu ska jag in i duschen och lägga fram kläder tills imorgon, börjar redan 8 så bäst att göra allt nu eftersom imorgon lär man inte palla, alltid bäst att vara förberedd, eller hur? eller.. vad föredrar ni? P U S S


Här får ni en bild på mig med mina "trosor" på huvudet som alla kallar de :(
fett eeeeeeeelaka!

Kommentarer
Postat av: Jellica

hehe rakt på sak :D det är jag de. kramar

2010-03-22 @ 21:30:51
URL: http://Jellica.devote.se
Postat av: Jellica

hehe :) Typsikt Jellica som sagt :D

annars då allt lugnt eller???

2010-03-22 @ 21:35:35
URL: http://Jellica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0