HAPPY



Nu ska ni få veta en sak om mig hehe.. Har varit nagelbitare i flera år, äckligt jaaao! Men nu, ja nu när tandställningen hitta sin plats i min mun så har jag ikke kunnat bita, för "tågrälsen" har liksom stoppat det. Fick panik ett tag, men VAFAN fatta så bra det är? för att nu är mina naglar satttttan i det långa vilket betyder att jag ikke behöver slösa 900kr på nagelbyggning som jag velat över länge, utan nu kan mamsen göra sin fina manikyr på mig istället! Oh jag är så glad för det hahaha ! Jag menar, vilken kille tycker inte långa, fina fransk manikyr naglar är hett? paah exakt, ingen! Så ses, nu ska jag få manikyr! tjaaaaaaadå

Fick ta en bild från google, så alltså ikke mina naglar.
Lite bilder kommer faktist imorn med även andra roliga hittepå mög, höhö!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0