GOIN' CRAZY


Tjoo, äntligen fri från läxläsning! Pluggat satan nu med Naturkunskapen tills fredag, så nu är alla de tusen frågorna äntligen gjorde och inskickade till läraren. Hoppas bara på att hon godkänner dom så jag slipper ha ett IG i slutbetyg i No. Jaja, jag suger på det så skullle ändå inte förvåna mig. Och det är fan andra gången jag gör detta haha, fan vad bra jag är ändå.. or not! Vet inte vad jag ska hitta på ikväll, tror jag ska mysa till det rejält med kakor från igår och läsk, sen se en bra film som jag gör nu varjekväll men ändå haha. Tanken som räknas!

Det suger att sitta hemma, så jävla sugen på att försvinna och vara borta ett jävla bra tag. Hade inte det varit riktigt nice, helt häftigt att bara försvinna och pufh komma tillbaka 6 månader senare och då bara glad att vara tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0