Detta visste ni inte va?!

Hallå alla tre älskade läsare Matilda Larsson har!
Som ni kanske märkt på den första meningen, så är det ikke Matilda/ matti som skriver utan hennes agent. JA! ni läste rätt.
Innan jag fattar mig kort vill jag bara berätta lite om matti och hennes intressen.
Matilda är en mycket god kär liten vän till mig, men även min klient. Hon är väldigt hemlighetsfull (ni kommer fatta varför), och delar gärna läs: INTE med sig av sina dolta vältränade talanger. Hon är en liten men tuff brud och hennes humör är som våra 4 årstiderna, men skiftar likaofta som jag är på toalettbesök!! not good..
Nu ska jag komma till varför det är mattis agent som skriver och inte hon själv, Matilda är som ni alla vet väääääldigt duktig inom detta och jag har satsat HÅRT för att få henne där hon är påväg idag. Hon är inte alls på KB och festar idag, utan sitter i ett flyg som ska landa om 30 min i.... FINLAND!
Där ska hon försöka lyckas med sin framgång, alltså för att fatta mig kort Matilda är en gigant på att samla frimärken, slår vad om att hon har mer än 23 böcker hemma varav 3 som hon gett ut till olika agenter här och var för att synas. jag håller tummarna för henne och hoppas DU med gör så, för hon ska visa upp sina frimärken och få poäng efter hur mycket det är värt. 
Så ni kanske börjar förstå varför hon snyltar sin systers kläder, ALLA pengar går till frimärkena och varannan vecka livar hon upp det med att köpa en/ett vaniljhjärta på coop vid hennes skola. 
För att visa att ni bryr er får ni gärna kommentera något gulligt i detta inlägg. Ha en fortsatt trevlig lördag alle3samman! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0