CANDY SHOP

Sitter i min säng nu och ska bara skriva lite snabbt för duschen kallar heheh.. Har bara varit i Dk hela dagen, jobbat 10-19.00. Ser fram emot siste Mars för då kommer lönen + studiebidraget in på kontot. GÖTT! Men på tal om något annat, har praktik i två veckor nu och efter det är det påsklov och då fyller jag år! Så fattar ni, INGEN SKOLA PÅ TRE VECKOR! hur jävla nice är inte det? Och jag vet att ni är avundsjuka ;) ska spendera mina dagar på Best Western Hotell Jägersro, som faktist är en stoooor hotellkedja i världen. AAWWEESSOOMMEE typ.

And now?
Duschen - Käk - Lägga fram kläder tills imorn - film/sängen - sover!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Jo det är super :D vad har du hittat på idag? :)

2010-03-14 @ 21:43:24
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/
Postat av: Isabelle

jaha drygt, jag har tränat och vatt med en kompis :)

2010-03-14 @ 23:08:51
URL: http://isabellebermsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0