Trött som ett svin


Min dag har varit tuff som fan. Upp och hoppa klockan 7 imorse för att ta bussen 8 till jobb, sen tåget 08.42 till kastrup och var framme 9. Så jobbat från 9-17 oh tuff dag, inte så mycket att göra idag med ändå.. Sovmorgon imorgon, börjar först 12 så det är hyffsat bra!

Kvällen idag blev iaf misslyckad, skulle till Jeet på fest egentligen med naata och några andra men pallade inte så blev hemma istället. Kolla melodifestivalen me familjen och åt god middag, som nu börjar bli en vanesak? Och det är fan inte dumt nejnej! Haft jätte trevligt tills jag somna i soffan för en timme sen och kom nu in i min säng, så avslutar mitt skrivande med godnatt! hoppas alla haft en bra fredag&lördag, och kommer få en bra söndag!

btw, duschade mitt svarta hår med blonderingschampo och balsam innan och nu har faktist mitt hår blivit liiiiiite pyytte ljusare, gött! ska dock beställa tid hos frisören snart för både klippning och slingning, götttt!

"goodnight sweetie, sleep well! SHUT UP MUM I'M ON MSN!!!!!!!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0