Tråkig fredag, som vanligt..


Ronaldo var på kastrup, syrran snappa upp han dirr med kamera och allt.
Och även allan ställde sig bredvid honom. JA, jag är avundsjuk :(((

Denna fredagen kan typ gå och stryka sig från kalendern! Mamma är på jobb och ska direkt iväg på fest med andra mammor och min syster. Per är på hockey med bror. Alltså lämna de mig helt ensam hemma nu till sent ikväll utan pengar och utan mat! såvafan ska jag göra ikväll? Alla, asså verkligen ALLA är sjukt torra, ingen kan göra något, folk ska göra annat osv.. Är fett sugen på att se farsan på bio, den verkar vara stört skön. Men samma där, ingen pallar eller så finns de annat de skyller på :( vad är de för vänner man har buhu.. men iaf, får ta och laga något som man kan ha pommes och bearnaisås till för är redigt sugen på det nu!! får också gå in på www.tv.nu för se vad som kommer gå på tv hela kvällen.. vafan ska man annars sysselsätta sig med?

btw, ni får ringa mig om ni vill något för mitt comviq har gått ut, så ni vet! HAJ.

Kommentarer
Postat av: Anonym

träffa din pojkvän då?

2010-02-20 @ 17:51:09
Postat av: swain

Rätt svårt när man inte har ngn för tillfället :)

2010-02-20 @ 18:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0