Dusch sen godnatt!

Sitter nere vid tv'n med mamma, med datorn i knät! Ska snart gå upp och lägga oss, och ja, jag ska faktist sova i hennes säng inatt dels för det är super mysigt, de är bara vi två hemma, och det är tråkigt att ligga på undervåningen i mitt rum i dubbelsängen, medans hon ligger där uppe i andra ändan av huset i sin dubbelsäng i detta stora hus.. 

men iaf, på tal om något annat! Shopping imorgon också så upp tidigt imorgon och ta bussen tolv till stan och träffa min kära vän Emma, och kanske lyckas jag även få med mig Niklas, hmm... jävligt tveksamt :( kommer nog lägga upp några bilder imorgon på vad som kommer fyndas, om nu inte kameran krånglar som alltid annars..
Hatar allt inom elektronik för allt jag äger går sönder bara jag rör de :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0