Bowling idag woho! Eller?

vakna nyss av att mamma kom in och väkte mig, tar sina kalla händer och tar mig på fötterna, det är nästan så man sparkar henne i huvudet när hon gör de, så jävla oskönt är det men gör så jag vaknar, så ja.. det är väl bästa sättet för att få mig att gå upp! Planer på att dra till malmö och bowla med familjen, men känns som det enda jag gjort i helgen är att ha varit med antingen mamma eller syster "familjestuff" så rätt trött på det om jag ska vara ärlig. Men we'll see.. ingen har sagt det är tråkigt att umgås, kan tycka bowling är rätt tråkigt i verkliga livet faktist, men jag hänger väl på ändå, mest för att vara sociall!

Så, dags för att göra mig iordning och sen vidare till Malmö. Ikväll får jag se vart jag tar vägen men någonting måste jag iallafall göra, för min helg har sugit så jävla hårt! Har varit riktigt bull, så får fan bli en rolig dag idag, eller kväll.. Pusss


Kommentarer
Postat av: Carro

2010-02-28 @ 20:31:47
URL: http://www.naglar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0