Blooooody sunday!

Äntligen hemma från en jobbig arbetsdag, fast har dock varit rätt lungt men jobbat många timmar, stressigt och folk har skrikit som fan i varandras öron osv, iaf skönt att ligga i sin säng, nyduschad, datorn och tv! Något man längtat efter heeeeela långa dagen. Blev försenad idag också en halvtimme, busshelvetet kom inte när det skulle så missa två jävla tåg pga det!

Klockan är fan bara elva, men jag är så in i helvetes trött så vet inte vart jag ska ta vägen. Tror det lutar mot att lägga sig och försöka sova. Lov hela veckan ju, riktigt gött så kan soova ut hur jävla länge jag vill och ingen jävel ska lyckas störa min skönhetssömn :-D mähäh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0