pour some sugar on me






Min dag spenderades med världens finaste vän. Minette kom hem till mig nu ikväll, satt och snacka en hel del och mös med lite smågodis. Gick ut lite senare och träffa Jakky och Linus, gjorde fan inte mycket alltså, Så de fick bli en snabbis helt enkelt. Minette tog bussen vid halv ett och nu har jag precis blivit klar med att lägga in alla bilder vi tog idag och fixat till dom lite, har inte fått de bilder från minettes kamera, men de kommer imorgon och vill ni se fler bilder så hittar ni dom på facebook :) Ska hoppa i bingen nu, upp tidigt imorgon och göra prov, usch! Hjärtat följer med mig som tur är. ÖNSKA MIG LYCKA TILL! ♥

Kommentarer
Postat av: minette

lycka till! ;) hahahhah. loser älskling! <3

2010-08-18 @ 11:16:39
Postat av: matilda larsson -keane

Haha tack hjärtat!<3

2010-08-19 @ 02:10:47
URL: http://mhlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0