Write a book, bitch!

Förlåt ännu en gång för dålig uppdatering, men promise i would be better! hehe.. Skola idag som vanligt, fast de var shyssta och släppte oss 3. Great. Sen blev de en mysig runda i stan med fina töser, även ner till polakerna och handla smink. Sen tog vi bussen till konserthuset för att äta chinamat. Var så jävla sugna så vi inte visste vart vi skulle ta oss till! Kom dit, och det var STÄNGT! Snacka om panik vi fick, men som tur va hittade vi en thai restaurang lite längre bort som vi faktiskt kunde äta de som vi ville, så de var pluset. Och nu eftersom jag nämt ett plus så saknas de ju ett minus, ellerhur? Och de som var mindre bra att vi fick sitta i en halvtimme innan kocken kom, så vi höll en random snubbe sällskap som hjälpte till där emellanåt, som då var där medans thailändaren var på entré och shoppade HAHA säger jag bara!

SEN TILL DET SJUKA, vi hade ätit och vi skulle betala. Mitt kort funka inte, så även där var det panik?! fick gå över den gatan med 100 bilar körandes i 300km/h typ för att få ut pengar. Då står det "Vi har tekniskt fel". Hmmmm? vad gör man då.. Fick panik ÄNNU EN GÅNG, för när jag kollade innan hade jag pengar, så vad var problemet undrade man ju. Fick gå in på hemmakväll för att handla lite skit, och sen ta ut pengar därifrån och som tur var funkade det. Så spraaang tillbaka till Thairestaurangen, och sen tillbaka för att hinna bussen som gick om 5 min. Och guess what? Jag hann ;-) oh nu ligger jag i sängen, efter en varm och skön dusch helt död.

Träning väntar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0