ÖVERSÖT

HAHAHHAHAHAHAH ohgud. Hitta dessa bilderna på min mobil nyss, och de är tagna från i fredags under gympalektionen. Vi hade paus, eller ja ni vet rast. Så emma skulle fixa en fin frisyr till mig sen som jag kunde gå med i stan då när vi skulle fika och mysa. Hmm.. Vilken tror ni de blev kära läsare?





Om jag ska vara helt ärlig så blev de faktiskt ingen av de :( och de tror jag dock ni förstår varför.
Nä, men de blev bara en enkel nersläppt med två små inbakade på sidan, vad jag kommer ihåg? Och emma, du är för duktig på de här med frisyrer måste jag säga :(((( tycker mest jag liknar en liten kines som håller "peace" och säger "plz, take a photoo!!!!" . Typ ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0