GO NELLY

tja folk. Sitter nu hos Isabelle i limhamn och håller på att fixa oss. Ska snart bege oss till stan. Faktiskt himla fint väder så skönt ska de bli att komma ut :) Igår va vi i Videdal och träffade folk, blandannat mitt x och hans kompisar. Hängde sen med honom till sin kompis, och där var vi och myste skräckfilm. Och även var hans kusin Matilda med, lille snuttan vid namn som mig hehe. Blev hämtade vid halv ett och var hemma runt ett. Somnade vid tre efter snack mellan himmel och jord. Myspys. Nu ska jag packa ihop mina saker och Isabelle i mitt sitt löshår. Lite tur att man inte längre har hårfärgen som löshåret har så man slipper dessa extra 30 minuterna för att få i håret och få till en fin frisyr. Usch ja. Nu måste jag sluta. Hörs när jag kommer hem. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0