THE NAKED CHEF

Hemma från den jobbiga skolan, äntligen. Hade bara kök idag och då lagade vi buffé som bestod av blandannat rostbiff, maränger med chokladsås, kycklingspett, gravad lax, toscatårta, frukter, bullar, pastasallad, potatissallad och lite annat smått och gott. Känner mig riktigt död, bara sovit tre timmar inatt så känns som jag kommer somna rätt tidigt idag.. Jag hoppas iallafall det! Ska ta och vila mig lite med en film och sen äta en god kvällsmat. Känns som en bra tisdagskväll förutom tröttheten då, heheh.


Paprika, apelsin med våra kycklingspett. Sjukt gott var det.


Kiwi, annanas, vindruvor med maränger och chokladsås, mums!!!


Hihi våra goda bullar :]]


Gravadlax med gurka och hovmästarsås typ(?)


En del av vår buffé, smarrrrigt.


Och de bästa till sist, toscatårta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0