SUPERDUPER MATILDA

Har inte mycket att säga. Var i stan innan idag en runda med Isabelle Hambe och sen träffa vi Niklas. Gick runt lite och hade de trevligt, massa flabb och lekte med duvor. Ball va? Hahah.. Nu har jag precis skrivit klart min geomatri uppgift som ska lämnas in imorgon, så nu är den fin skriven och fint uträknad. Precis de lärarna gillar. SUVERÄNT MATILDA! Äntligen kom de en bra gärning från mig typ.

Nu ska jag läsa lite i min bok som jag måste göra, läsloggar ska lämnas in. Eller ja, de skulle vara inne för en månad sen om inte mer så nu får jag lägga på ett kol. Bara 300 sidor kvar haha! Sen får jag ääääntligen sova, jafyfan vad jag är trött. Vill inget annat än sova och bara sovasovasova. FREDAG IMORGON JU! Får se om man drar ut på någon fest och lever livet eller bara tar de lugnt. Vad tycker ni? Tror de lutar mot att leva livet, hmm...  men vi får väl se. Hörs imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0