FRI SOM EN FÅGEL

Hoooooooola! Sitter i soffan och kollar tv med mamsen nu och äter lite godis (resterna från igår) heheh. Denna dagen har varit katastrof, skrikit av surhet. Men sånt händer ibland. Igår fick jag en fråga av mitt x "skulle vi inte kunna vara vänner??" När jag får den frågan tänker jag vafan är du dum i huvudet? Aldrig i hela mitt liv att jag skulle vara vilja vänn med mitt x. Vad är de löna? Vi kommer ändå varken träffas eller snacka så fan ska jag vara vänn med dig då? Men nu är det iaf helt slut på det förhållandet. Skönt att gå vidare JAJAJAJA!!


Kommentarer
Postat av: JESSICA JÖNSSON'

de e bra matilda! :)

2010-04-22 @ 12:34:24
URL: http://jeessicajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0