Money for nothing

Fick reda på lite dåliga nyheter igår, som ni faktist inte har med att göra, tyvärr :-( ..  men vakna nyss, tjugo minuter till sen börjar smallvile, ska försöka sova lite samtidigt som det, för fan vad jag sover dåligt nuförtiden? Jag vaknar vid 3 mitt i natten och är skit kissig. Sen vaknar jag vid åtta på morgonen och är jätte pigg? Asså jag kan verkligen inte somna om, och om jag somnar så vaknar jag en timme efter. Fattar inte hur det kan vara så, innan sov jag till 12, 1 varje dag nästan. Men men.. ska försöka få med mig mamma till Entré idag, eller åka ut någonannanstans, hatar att bara sitta hemma och inte göra någonting. Bara några dagar kvar av påsklovet också, så nu får man ta och passa på ;-) Vi hörs senare!



Sätter nog på mig mjukiskläder idag, tills vidare hihi. Bor typ i de förtillfället :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0