LOVELY SPRING

Hellu alla sötisar. Denna dagen var skumm, kom till skolan i tid och tydligen var vår mattelärare sjuk så matten var inställd. Vi snacka med vår idrottslärare om det + vi var bara 6 st i klassen. Tänkte att vi kunde ta idrottenslektion till nästa vecka eftersom de var sån hjärt och lungräddning idag. Och de gick bra. Så alltså hade vi varken någon matte eller idrott. Men så tröga som jag och mina chicks är så satt vi kvar i skolan, åt skollunchen som var skolans godaste på länge. PIZZASLAJS typ något sånt... Men HELT KLART värt att vänta på hihi. Drog sen en runda till stan med mammsen, och sen hem.

Tog mig en tupplur vid tre och vakna precis. Himla skönt måste jag säga. Har aldrig varit tröttare så de var skönt att få somna och vakna 2½ timme senare, niiice. Nu ska jag käka mat och sen göra mig iordning. Drar till malmö ikväll och träffar Isabelle, sticker sen till Limhamn och sover där. M-Y-S-P-Y-S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0