JÄVLA K*KHUVUD SOM SNOR!

Vad gjorde jag klockan 5 i morse i duschen???.. Hmm.. Men man får må som man förtjänar idag tycker jag. Dock mitt eget beslut att gå ut igårkväll och roa mig, så deså! Har bara bäddat om min säng och lite sånt idag, vaknade vid två och klockan är fem nu. Känns bra? Ska fixa klart här och sen sortera min garderob hade jag tänkt. Så mycket skit som bara ligger så kan lika bra kasta skitet, inte sant? åh jo.

Var ju på fest igår vid stadion, john bauer och firade min syster och Elle som fyllt 20. Hade jätte trevligt och allt dedära tills de spårar ur. Folk som blir bjudna dit har tydligen snott av ALLT OCH ALLA! mobiler, mycket pengar, körkort, ipod säkert mycket mer. De tog ifersig bara mitt skolkort, mitt andra busskort och pengar jag hade i plånboken. Så de lämna alltså min ipod i väskan med dyra parfymer osv. HUR FRISK ÄR MAN?

Får spel på idioterna. MAN BLIR INTE BJUDEN PÅ EN FEST DÄR ALLA KÄNNER ALLA. Och sen går man runt och rotar i allas väskor? Jävla k*ukhuven rent ut sagt! Får spel på er fucking blattar som kom och drog lika snabbt! RIKTIGA RÖVHÅL OCH SÅ JÄVLA DÅLIG STIL! ja kom och slå mig nu för jag sa vad jag sa. Couldn't care less


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0