Huh

Som sagt, sitter i skolan och klockan är bara 07.50. Men vad ska man göra? uh har inte alls lust för skola idag och idag är det bara köket hela dagen så lite soft måste jag säga att det är men ändå har jag ingen lust, heh. Hur kan det gå ihopa egentligen? Har heller ingen känsla för att laga mat om jag ska vara ärlig, men att jag är med på lektionerna gör väl de hela bättre och kanske därför jag lär välja servitris som inriktning i 2an. Dels för att jobba utomlands, men även som bartender. LIIIIDE FETTT ÄNDÅ! Men, snart kommer de respektive retaderade ungarna från klassen så nu ska jag stänga av min söta stora skoldator :-( heheh lite menningslöst inlägg kanske? meeen jag är rastlös och har  varit här alldeles förlänge, vilket får folk att tro att jag är dum i huvet eller bara gillar skolan för jag är typ så 45 minuter tidig hehehehe.. pussar så höres vi någongång ikväll, påminn mig! nej skoja ;$ i'll remember som filmen remember you, så I REMEMBER YOU BLOGGEN (L) & ja, jag mår bra... tack för ni fråga





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0