Hemsk dag!!!

Denna dagen har varit förjävlig rättaresagt, har mått skit hela dagen men vid halv ett var det värst tills nu. Hade inte ätit på hela dagen eller druckit. Man har ju ingen energi och de märkte jag kan jag säga. Hade utveklingssamtal med mamma också, och det gick bättre än förväntat. Men även där mådde jag skit. Var yr, svimfärdig, ingenting kom ut ur mig. Hade inget att säga kunde inte prata och de var förvånade så de märkte de var något fel. Ush har nog aldrig mått så dåligt som idag, fullkomligt seriöst! Så kom hem vid 5 och då somna jag direkt tills nu, för en kvart sen ungefär. Har nyss kommit ut ur duschen och ska mysa ner mig i sängen med lite godis. För mår fortfarande skit och klockan nio börjar världens fettttaste film, nämligen Super Sugen på kanal 6 klockan 21.00! Ni måste de den om ni inte har, och har ni så se den igen :-D!


Kommentarer
Postat av: Casandra

Den filmen är grym =) haha

2010-04-10 @ 17:34:09
URL: http://cazsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0