Btw, gårddagen

Drog till stan och träffade kawosh och mats, vi gick runt lite. Skrattade, kollade. Satt på den satans banken i 45 minuter minst för kawosh skulle fixa internet bank, men sorry. Du är inte arton :-( hahah fede ägd. Och där satt vi i onödan. Sen satte vi oss på bk en stund, sen ut igen för att handla Wax. Allting blev rätt stressigt eftersom jag skulle hinna med ett tåg 15.21 från centralen. Och dit följde K med mig, how cute! Hade aldrig haft kväll förrut, eller stängning. Då man ska diska, ut med sopor, ta restaurangen och allt detdära.. Så de var inte så kul och mysigt som jag hade förväntat mig :-( men älskar att komma hem sent, och tycker verkligen om när det är mörkt så lite plus var det väl höhö!  



Kommentarer
Postat av: Bengt

jag älskar dig

2010-04-01 @ 10:43:29
Postat av: Matilda Larsson

Älskar dig med Kaowsh :(

2010-04-01 @ 10:46:10
URL: http://mhlarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0