April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!

Owhh, idag är det 1 april. Antar ni vet vad det betyder? men om ni inte vet, idag får man ju luras och jag HATAR det verkligen mer än allt för jag är sån som går på allt skit som finns? Förra året lurade en kille i min klass att det simmade en 3 m lång haj i öresund :-( och jag gick på det såklart.. Är jag dum eller är jag DUM? vet faktist inte hahah. Men idag, jadu.. Får väl se hur många som kommer lura mig. Ska försöka komma ihåg de. Så jag kan berätta deroliga skämten sen. Hade faktiskt tänkt lura någon idag också fast jag lyckas knappt aldrig, buhu! Men hoppas er 1 april kommer bli lika "rolig" som min mahaha.


Kommentarer
Postat av: Angelic

Folk lyckas alltid lura mig något otroligt :'D



2010-04-01 @ 10:29:53
URL: http://nomination.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0