touché

Blev en shopping runda efter praktiken med Emma. Fick med mig hem två linnen (inför resan), en ny plånbok och tre snygga ringar. Kolla även lite på resväskor och nu vet jag vilken jag vill ha hihi. Var riktigt mysigt att träffa världensbästa också, var ändå ett tag sedan. Och båda var helt nervösa när vi var inne på Gina Tricot på Storgatan pga kidnappningen igår, vakter och hela köret var där inne men vi kom ut levandes!

Ligger i sängen för tillfället. Jag är alltid så himla seg när jag kommer hem, man är ju i fullgång varje dag, stressar hit och dit.. man vill bara lägga sig direkt när man kommer hem. Men idag har jag ändå orkat plockat undan alla kläder från golvet så man kan gå här inne utan att trampa på något nu, haha!

btw, någon som vet var man kan hitta bra hörlurar till iPhone? mina har nämligen gått sönder....





Nu ska den svarta slängas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0