FREDAG!!!

Hooooooooome!..... Efter praktiken drog jag till Bollywood där jag träffa tre snygga flickor. Louise, Amanda och Maria. Satt och drack lite, snackade och plötsligt dök baby upp. Så jävla fint alltså. En riktigt bra fredagskväll, det behövde jag! I helgen är det fullt med jobb som sagt, inte en enda dag ledigt och nästa vecka är det på igen med praktiken.. Trivs faktiskt riktigt bra där så inte ska man klaga egentligen. Tjänar ju även pengar där hehe..

Imorgon åker min prinsessa till Italien och ska vara där en hel vecka, kommer sakna dig enormt mycket din fis, tänker på dig varje dag! Jag älskar dig Louise, sött va? hihi. DU ÄR NÅGOT AV DE BÄSTA SOM FINNS!


Louise och Maria


Heheh...


Jag och älsklings Louise

Jätte suddiga bilder, JAG VET! vad ska man göra, iphone som iphone....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0