n-joy the movement

Hemma från praktiken, skönt! Kom in två killar, riktiga härliga stockholmare i 20 års åldern, fan va de drev med mig, fick panik haha. Men de lärde mig göra drinkar, sjukt störda haha! btw, som ni kanske märkt är min blogg helt förändrad? Tycker faktiskt den ser bra ut om jag får säga det själv och ska tacka anna så mycket för att hon lagt ner så mycket tid på det, TACK!

Ska stänga av datorn när som helst för att sova, upp tidigt imorgon för att vara på restaurangen 10.30. När jag slutat ska jag träffa emma i stan och ta en fika och snacka om allt mellan himmel och jord som vi brukar, känns rätt konstigt att vi inte träffat varandra på 9 dagar när vi annars träffars varje dag.. yeye life sucks sometimes.

Funderar på att bli mörkhårig när jag kommit hem från Thailand... Vi får se hur de blir med det!




Kommentarer
Postat av: caffo

Vackert

2010-11-18 @ 21:14:54
URL: http://caffoholic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0