43 days left

Ingen uppdatering i helgen alls nej. Har ju jobbat 15-23.30 så inte haft någon ork precis när jag kommit hem. Imorse var jag hos doktorn med mamsen, pratade om min allergi och fick lite läkarintyg osv inför thailand. Sen skjusade mamma mig till skolan, ansökte om ledighet (och de fick jag!!) och hämtade även mina serveringskläder. Ibland är verkligen lärarna bäst.

Ska dra mig mot stan snart igen, praktik väntar. Har ingen lust över huvud taget. Har ont i magen, huvudet och är så sjukt trött även om jag har sovit tillräckligt. Fattar inte hur de kan va så, men ja. Får bara bita ihopa och köra hårt ikväll :') och försöka få i mig lite mat på restaurangen, så mår jag väl bättre senare mot kvällen.


43 dagar kvar, sen är jag på andra sidan jordklotet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0