Ni försöker, men lyckas ändå inte

Fixat och donat lite med bloggen, känns mycket roligare att skriva och dela med sig saker när man känner att det ändå ser bra ut. Så nu ser det helt okej ut och de får de göra tills vidare. Tills någon DUKTIG får ta och göra om den. Ni får gärna rekomendera duktiga =) ehm, typ 10 dagar sen jag ens var inne här på blogg.se. Dåligt av mig, men har inte heller haft tid. Har spenderat den mesta tiden i skolan med plugg osv. Och när jag väl kommit hem har jag inte orkat. Har fixat jätte mycket till resan, shoppat en del kläder.

Men nu ska allting vara fixat och mer tid kommer jag ha för söta lilla bloggen. Ska bli en nörd som alla de andra bloggerskor som lägger in 1000 inlägg om dagen.. HAHA nä gud, de ska jag dock inte. Förstår inte varför alla istället lägger in två inlägg om dagen som verkligen är uttänka, bra inlägg med bilder, outfit osv. Det är mycket roligare för en läsare att följa en blogg som har uttänkta inlägg istället för 10 meningslösa inlägg. Ja, det är vad jag tycker iallafall. Kan slå vad om att tusen andra håller med mig.. Och jag säger inte att min blogg är bra och att jag tänker ut mina inlägg flera timmar innan jag skriver, verkligen inte. Jag tar inte bloggen på allvar, jag gör detta för det kan va en rolig grej. Speciellt när man är rastlös kan man alltid snoka runt på andras bloggar och även skriva lite skit i sin egen, sån är jag.

Ni försöker och försöker att bli någon/något så mycket..
Men istället skratar man åt er för att ni försöker för mycket så ni misslyckas.

Ja det är svinigt kallt ute så de får bli en mysig vinterbild med älsklingsjackan på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0